الگری : ما باید کار متفاوتی برای خروج از این شرایط انجام دهیم

الگری : ما باید کار متفاوتی برای خروج از این شرایط انجام دهیم

مکس آلگری از یوونتوس می‌خواهد پس از یک نتیجه ناامیدکننده دیگر مقابل ورونا، دکمه تنظیم مجدد را فشار داده، ایده‌های خود را مرتب کرده و هدف خود را دنبال کند.

 

الگری به DAZN گفت:

 

ما باید ایده های خود را سازماندهی کنیم، هدف خود را در نظر بگیریم و به راحتی گل نخوریم.

 

وی افزود:

 

حتی در دیدار مقابل اودینزه، ما پنج یا شش موقعیت داشتیم و به گل تبدیل نشدیم. این می تواند اتفاق بیفتد، اما چیزی که ما مطلقاً نباید اشتباه کنیم، نگرشی است که به ما اجازه داد در چهار ماه اول پیروزی را به خانه ببریم، چیزی که اکنون نشان نمی دهیم.

 

الگری در ادامه گفت:

 

فوتبال ورزشی است که ساخت آن زمان زیادی طول می کشد و می توان همه آن را در یک لحظه نابود کرد. بنابراین ما باید ایده های خود را به نظم در آوریم.

 

در همین مدت، اینتر 12 امتیازی شد و اکنون با یک بازی کمتر با 9 امتیاز در صدر قرار دارد.

 

آلگری در کنفرانس مطبوعاتی دیروز گفته بود که بعد از چند نتیجه بد، آماده تغییر ترکیب 3‐5‐2 خود نیست، اما وقتی عصر امروز به 4‐3‐3 تغییر داد، تیم خیلی بهتر به نظر می رسید.

 

تغییر سیستم همچنان این حس را به ما داد که ورونا در حال ضدحمله است و ما به اندازه کافی آنها را مهار نکردیم. با پاس های نیمه اول اشتباهات فنی زیادی داشتیم. من بیشتر از شرایطی که تا کنون وجود نداشت عصبانی هستم. با این بازی باید ناامیدی را که در بازی با امپولی، اینتر و اودینزه احساس کردیم، از بین ببریم.

 

به جای اسکودتو، یوونتوس باید به مقام دوم نگاه کند، زیرا میلان فردا با پیروزی مقابل مونزا می تواند آنها را به مقام دوم برساند.

 

ما در چهار بازی دو امتیاز داشتیم، بنابراین باید دکمه ریست را فشار دهیم. یک نیمه نهایی کوپا ایتالیا برگزار می‌شود، بنابراین باید راه‌اندازی مجدد کنیم، زیرا زدن سوئیچ و بازگشت سریع به فرم کار آسانی نیست.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: